30 July 2009

hujung buLan...=p

assalamualaikum...

ceritera di hujung buLan....

waaa....ape lagi kalo bukan pasal duit...

ha3...x sah kalo x berkisar pasal duit...
dah nak hujung bulan ni, time ni la nak renew lesen...
time ni la nak kene beli t shirt putih buat pkai time kelas pj...
time ni la nak beli kain buat baju raye...ha3...
dengan printer canon yg x leh pkai cam hampas lagi....
waaa.....giler arrr...

tapi...wpon hujung bulan...keluar tetap keluar...
cian abg i...die pon sedang 'kopak'...
ala bang...kejap jer kopak tu....nanti dpat bonus raye kang kaye balik...
he3....kesian berganda2 sebb dapt awek ala-ala mate duitan...=p
tapi x de la keje aku ngabihkan duit laki derr...kesian plak anak org tu kang...

xpasal2 x leh nak simpan duit nak buat kawin..hahaha…

bulan pose pon dah nak dekat...
warning tahap merah utk saye...sila lah hbiskan ganti puasa yerr cik leyha...
waaaa....hbiskan puase...habiskan asggment...habisskan duet ( buat prepare raye )...hehhehe...
segala2 nyer kene habiskan...

err..tadi kuar lagi...
mencuci mate di dataran merdeka..n tsik titiwangsa...
pastu sush dah nak kuar...2 alasan utama nya ialah:-

1. training 2 mggu kat kem..
2. ‘hujung bulan la sayang....hahaha...’ ( paham2 jer la wei...org bekerja..)

2 comments:

nuyui said...

weh cik leyha.. cepat2 ler ganti pose tu.. nk ramadhan dah ni.. huhuhuhu... suker bebenor dating.. aku jeles ni tao.. dah la pakwe jaoh nun di sana.. huwa......

Cik LeYha~~~ said...

lain kali carik pakwe dekat2...hehhee