09 July 2009

++SemakIN Hari semaKin bErani ++

semakin hari..saye semakin berani...
tpi jgn tnyer la berani dari segi ape...
konfom2 dari segi buat 'jahat' kat mktab ni...
rocoll mlm ni jer aku dah ponteng...
ni kalo buat keje berpekdah x pe gak...
pegi la merayap kejap lpas bukak pose ngn my bro tadi...
2 pon tawakall je la kalo kantoi...hehhe~~
buat perhatiana kamu semua...
tak usah la ikot perangai diatas...nescaya perit akibat nye kalo kantoi dgn warden...
keh3...+++( tau dek mak aku mmg naye je beb..x ckup tanah nak lari...huahauhau...)

tomorrow...saye akan ke pulau pangkor...
untuk sessi B.i.G...
bukan sessi 'besar..' tapi kem bina insan guru...
nak bagi sedar skit yg aku ni konfom2 jdik cikgu..bukan askar...
hhahaahah----
ntah ape la rupenye bile 1st time smpai kat pgkor ni...
yg penting..x gayat..dan x sakai mcam sesetngh org tu...

another story about pangkor???
then ...just wait on teh nest entry...
rite now...mau tidoww la geng!!!
ngantkz....daaaa~~~

3 comments:

nuyui said...

uiks.. nnt aku bgtau warden ko leyha.. ekekeke.. amboi2.. best nye g kursus kt sane.. nnt bwk balik ole2 tuk aku tao..

weh..ko ni mmg cikgu la.. tp aska weekend jer.. nge~

hasfyeirah said...

Haha...mmg dah kantoi ngan warden laaaaaaaaaa.............

leyhA a.k.a dOubLeeLL said...

miss nuyui...
akibat dok kem selama sebulan la aku terlupe yg bilo dah besar nanti akn jdik cikgu...
hahha...