03 June 2011

Heart.HatI.Jantung. Please dont go away...

  1. 1 of my bestfriend bgthu smalam, dia ade masa sebulan untuk menjalani pembedahan jantung di IJN secara laser. (operation mybe pada 25hb jun) dan peratusan yg doktor beritahu ialah 30-70. 30 berjaya, 70 tidak berjaya.
  2. dan msg terakhir dia mlm semalam, doktor beritahu kemungkinan untuk dia bertahan adalah sehingga 28hb jun.
  3. dan dia cuma mtk 1 perkara dari aku. temani dia melalui hari-harinya dengan gembira sehingga dia melapor ke IJN untuk pembedahan.
  4. korg boleh pikir x...mcm mane aku nak bgi dia happy sedangkan hati aku dah sedih dengar berita yg dia smpaikan ni?

1 comment:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

walaupon kengkadang aku loyar buruk leha...

tapi entry ni buat aku sedih walaupon aku takkenal kawan ko...

aku doakan kawan ko tu selamat..

amin....