10 June 2011

cuti

hari-hari gua buat kira2 bajet sem yg bakal bermula ni.
  1. duit rumah sewa
  2. road tax kereta 
  3. loan asb 
  4. bil api+air+minyak kete
  5. praktikal
  6. duit nak melantak lgi.
  7. dll

income gua cuma plak cuma dari 3 punca ni je.
  1. elaun belajar
  2. elaun dtg latihan tiap bulan. (tu pon kalo dtg)
  3. claim milege (yg ntah bilo ntah nak msuk)


dan harapan gua untuk sem yg akan bukak ni jugak..
  1. semoga gua boleh pakai line wyerless curik. ( dah jimat x yah berukbend bagai or pgi q bistro)
  2. semoga laptop gua x melingkup jahanam,
  3. semoga kereta gua pon x jahanam.
  4. dan semoga maktab pon masukkan elaun dgn cepat!!!!


AMIN!!!!

5 comments:

Don Daughter's said...

thankz coZ bg idea kat aku. hehe =)

Kensi Ell Byle said...

idea ape pulak der..hahaha

Raz said...

jimat2okay... :)

Setelus Hati Zinnirah said...

sejak aku jd student balik ni.. aku pun dh rase sengkek mcm ko.. huhu

cryclown said...

amin..then aman:)