06 November 2010

Sabar.


'' pegi genting, ade orang cume check ini bilik x smpai sejam. secara x lngsung dah buat amal jariah pegi sedekah kat cina tu rm120! ''



yezzaaa...sikit lagi aku kene lempang pasal hal kat atas! tapi kene lempang pon aku x kisah...apelah sgt pipi ni berbnding hal2 lain ye x? kompom die lempang aku x kuat...sebb sehingga kini x da sape lagik bleh celen/challenge penampar jepun mak aku. hehehehehehe....

dan terima kasih sebb memahami aku. saye pikir awak, awak pikir saye. ha....cmtu lah pesen ei....walaupun kau rase aku degil...keras kepala..keras hati....yezzaaa.....oh plis...tapi tlg jgn cube ckp aku x memahami kau...lastik tau la!!!

dan tiba2 teringat kata2 kau, jgn jadik HIPOKRIT! owh i like that words.......honestly, akan ku menjadi yg terbaik tanpa ada sedikit pon perasaan HIPOKRIT! kompommm!!! cume...antara ko bleh terima n x leh terima je la....hmmm....cume..maaf...sehingga kini..komitmen saya terhadap TA lahir atas dasar minat.sila ingt perjanjian kita, tidak akan menyentuh hal2 berkaitan kerja n komitmen masing2. =)

CINTA lalu??? dah dibuang jauh2 atas dasar2 keselamatan hati dan perasaan. bila saya diambil, saya juga yg akan dibuang. makanya, sisa-sisa yg ade haruslah saya buang juga! buat pa simpan??? x da guna.......

last but not least, anda nyanyi mmg x sedap mr.mokh!!! hahahahaha....tapi saye x kisah...sebb itulah anda.. kang kalo ko nyanyi sedap sgt lak kang, dah timbl perangai gedik2 nak masuk AF plak.!!!

No comments: